This day, ohh..

Denna dag har verkligen bara bestått av att slappa. Tänkt lite på min pojke som jobbad idag. Stackarn, men tiden gick fort för honom hörde jag. Väldans poppulärt ställe han jobbar på.
Vill ha honom här nu. Allt blir så mycket lättare då. Plus att han är så rolig så han lättar upp dystra mig. Än en gång, va fan har det tagit åt dig?! Inte för att jag längre bryr mig om dig men jag är besviken. Då menar jag verkligen djupt.

Kollar igenom matten som vi hade i läxa tills imorgon lite men måste ta fram ett nytt block som ligger under sängen i en låda och det orkar jag inte. Men jag borde nog göra det i alla fall. Så får nog göra det.
För om en halvtimme bär det av till kyrkan. Vi ska dit med mormor för jag vet inte, det är en gudstjänst men de läser upp morfars namn då och så för att han äri himlen nu. Så vi ska dit i alla fall.
Så jag ska övningsköra dit med mamma och sen hem om jag vågar.

Men mjaaa, älskling snart har det varit vi i ännu ett år. Tiden med dig är mer värd än allt annat. Du är underbar!


Dina ögon gör en förtrollad..

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Äh det gör väl inget, det känns bra att få se sånt där eftersom jag inte hittar det själv... :)

2009-01-25 @ 17:10:45
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: hanna

ja gjorde nästan alla talen på matten :D behövde ju inte ens miniräknare :D

2009-01-25 @ 18:43:43
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0