To do.

Jag ska försöka fixa till mi blogg så den inte se ut som ett oväder, senare idag. Hoppas jag. För just nu orkar jag inte, den längsta skoldagen för veckan har tagit slut. Har bara varit hemma en liten stund. Dock kan jag inte klaga på den sista lektionen, servering c/f, vet inte vad den heter. Egentligen heter den f men är som c. Krångligt men så ligger det i alla fall till Fick vg på våran läxa i servettbrytningar vi fick från igår tills idag. Mattias var lite hård angående hur han bedömde, eftersom det var första gången vi hade läxa i detta och skulle vika.. Men bra gick det för alla i alla fall. Bara två som var tvungna att vika om någon dag.
Funderar även på att kanske försöka plugga lite idag. Nästa vecka har i ju 2 prov och en liten redovisning om våra böcker vi har läst. Blir att pluggiplugga nu. Eller jag ska ta ett mellanmål. Typ en frukt eller liknande. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på andra aveny avsnitten som var igår.

Just de. Igår blev det en eftermiddag i örebro med söta änniss som jag nämnde. Blev kortärmade töjor, en kjol och ett par byxor. Och en cheeseburgare ;$ Sen mysig middag hemma hos Maria med Patric, Sen efter blev det filmmy!
Hoppas vi komme riväg snart till göteborg och hälsa på henne och hennes pojk. HOn är supertrevlig, bara jag som inte öppnar un så ofta. Men det gick med Bästa Emilia så varför inte denna gång? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0