What a wonderful world.

Nuska förkylda jag ta kvällen. Med bruksanvisningen till mobilen i handen och datorn bredvid mig ska jag försöka att förstå mig på hur man gör för att lägga in musik efter humör eller vad det va de stog. Även ska jag försöka klura ut hur stegräknaren fungerar, för den kan ju vara bra att ha!
Ska även ladda upp med  massa papper och nässpräj bredvid mig så jag klarar natten. För vilken pina det var att föröka somna inatt, nej usch! Jag tycker verkligen inte om att vara tvungen att medvetet somna med öppen min. Det är hemskt!

Var föresten ute med älsklingen på isen utanför hon honom förut och åkte skridskor och spark, det var mysigt. Och kallt!
Nej nu ska jag leta reda på bruksanvisningen och sladden och hoppa i min rutiga pjamas.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har ingen aning om när den är.. det lär märkas ^^

2009-01-05 @ 04:36:47
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0