ÅSKA IDAG OCKSÅ?

Lite kul o jobba.  Med tanke på allt de som hände. Så vi fick oss några glada skratt jag och anna :D
Efter jobbet så har jag bakat. Mumsigt!!!! O läst lite. Det är avslappnande och jag har verkligen kommit in i boken och det gjorde jag fort. det äär inte ofta. Men nu blir det varma mackor med kantarellstuvning på och ännu mera bok tror jag :D

Imorgon blir det fika/lunchmys med Emilia och mys med mina andra flickor. Kanknappt bli bättre. + lite grillning på kvällen föresten om det blir som vi har tänkt. Kanon!


Nu, KÄK!!


Kommentarer
Postat av: anna

ja vet inte, men typ när löven börjar bli gula och röda haha, mysipys!!! :D åka?

2009-07-07 @ 21:55:31
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Haha! Jag blev verkligen tjurig när jag såg den kommentaren.



Anledningen till att jag inte vill lägga upp någon bild är för att allt man lägger upp finns kvar för alltid samt att flera har tagit mina bilder tidigare.



Men men :)

2009-07-09 @ 21:53:18
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0