Bara bättre och bättre.

Idag begav jag mig mot jobbet med inte allt för höga förväntningar. Men jag kan väl säga att dagen blev allt bra mycket bättre än vad jag väntade mig :)
Min dag och dagarna framöver är helt totalt räddade! För om ingen kan jobba åt mig en lördag som jag ville va ledig, ser dystert ut, men min syster Sarisparis får nog jobba då om ingen annan vill eller kan :) Hur lyckat som helst! Glad som en hest är vad jag är!!!!!!!
Plus att min kära vän blev överlycklig över att jag kunde komma och dela dagen med dom! :)
Det är så att min käraste vän ska ha dop för sin dotter, så det ska bli super att komma upp dit o få vara med. 

Annars har dagen bjudit på massa värme, en fläkt för att förhindra oss från att svimma i denna underbara jäkliga hetta :D 
Massa folk som ville käka, klirriklirr i kassan där. Men inte får jag högre lön för det..
Och så stängde jag för dagen o jag fick verkligen inte igen, elle rkunde inte låsa en av dörrarna så mammen i det stora huset fick gå o låsa efter mig. Klen som jag är. men sist jag stängde gick det helt utan problem! Jag blev förvånad och trodde att det skulle gå lika lätt idag. Men icke. Hem och slänga sig i soffan med den nya boken jag har börjat läsa. Den hemliga ön tror jag den heter. Riktigt bra. Trodde inte att den skulle va något för mig. Men lite kärlek och spänning kan va bra ibland :D

Men nu snart hoppas jag på att min kära man kommer så blir det att åka och handla. Ska tvinga honom att köra mig för gå orkar jag verkligen inte göra! För mycket ansträngning!


har jag nämnt att denna helg kommer bli fantastisk eller? Båda mina vänne rkommer hem! Den ena från norr och den andra från väst! UNDERBART! Nej nu ska jag läsa lite innan sötsaken kommer!

Så himla bäst!


Kommentarer
Postat av: annis

hihhi, naaaaw, vi ska kramas som bara en ansjovis och en krabba kan göra!!! är hemma i lilla spökstaden nu föressten:D

<3333333 ses snaaaaaaart

2009-07-02 @ 23:53:05
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar färgena på din blogg

2009-07-10 @ 18:58:56
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0