Thatsit!

Blir inte mycket till uppdatering här inte. Besökte pappa i helgen med min andra halva. Det var mysigt. Skulle ha införskaffat mig en jacka men när man väl är på jakt efter något så finner man inte det man söker. Ganska tråkigt men oftast sant.

Annars har jag jobbat idag. Och jag måste bara säga att Sandra som jag jobbade med! Hon va verkligen toppen! Och aldrig mer att jag ska klaga på att det är lite folk eller så! För tusan vad jag har fått ångrat det idag. 40kr i kassan fram till säkert 13:00 nån gång och sen sa det pang. Ni vet som när regnet bara så där plötsligt släpps ner från himlen och det bara vräker ner. Så blev det idag, fast med gäster. Kul men stressigt. Och jag fick sköta kassan och stackars Sandra fick fullt upp med massa mat som beställdes. Därför ska jag bara säga att hon va ganska så bra idag och så!

Nästan kassarekord idag också. Och det känns i mina fötter/fotleder. Det värker av något så bedrövligt. Eftersom jag inte hade någon nyckel med mig till pappa i helegn och jag stannade hos älsklingen en natt så fick jag komma direkt till jobbet. Utan några kläder och i mina tygskor! Ja ni läste rätt, tygskor!!! Inte mina söta rosa wannabeeeeeeee foppatofflor. Nej nej. Så nu värker det.

Ska börja halv 10 imorgon också. Prata lite jobbtider eftersom jag nu de kommande dagarna är da boss on dag caféee så blir det mer klirr i kassan om man säger så. Mums! Kunde inte komma mer passande! LOVE!

Just de! Kom 6 läckra brandmänn förut, typ 16:05 och vi stängde 16:00. Jag hade nyss tappat några muggar och en ölflaska i trappen på verandan så jag sopar, chefen är där och så kommer de inknallandes. I just, ohh we can start a new coffée caaan if u want tooo , *blink blink* liksom. Sagt och gjort! Jag bjöd även på bullar och vilken bra service de tyckte att de va! HAHA, ibland lönar de sig att vara trevlig. Söta va de också :D

Nej men nu ska jag dra något mysigt över mig och sova! Ser fram mot en trevlig dag imorgon också :D



Kommentarer
Postat av: annis

hihi:D vi MÅSTE ses! när menar du att du jobbar tisdag till lördag? nu på tisdag till lördag eller börjar du på tisdagen när jag kommit hem?^^ haha <3

2009-07-31 @ 20:54:11
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna

men.. VILKEN tisdag till lördag mena jag? haha

nu på tisdag till lördag, eller NÄSTA tisdag till lördag? du menar nu på tisdag va? haha



jag åker hem antingen nu på torsdag eller fredag tror jag. beror på hur det ser ut med tågbiljetter :P och så stannar jag nog till tisdagkväll eller till onsdag :P



puuuuuuuuss! <3

2009-08-01 @ 11:15:11
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0