Återkommer.

Det är nu jag måste visa mig själv att jag är en stor flicka. Jag trodde inte att det skulle bli så här. Men det är nu jag inser hur mycket jag kommer sakna dig! För nu har du flyttat. Och här sitter jag med blöta kinder och tänker tillbaka på saker vi gjort tillsammans och alla våra hemligheter. Men det kommer nya tider och nya tokigheter vi kommer få vara med om i våra liv.
Nej vilken tönt jag är!

Men en sak ska du veta, jag saknar dig och jag älskar dig Anna Maria Johansson!

Är i skolan och har servering nu :) anna och jag var ute och plockade tuppilaner förut, de va jätte fina :d men nu ska vi gå in och höra vad de är i all mat. De är jätte mycket folk som ska äta här idag. Så önska oss lycka till :) anna säger hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh, du är så himla söt. jag är isåfall lika töntig som du, sitter här nu med blöta kinder jag också! haha. saknar dig min mysiga krabba! älskar dig också sofia lindgren! <3 massor!

2009-06-13 @ 23:59:01
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0