God morgon, kort och gott.

En skön natts somn i min egen säng bredvid min älskling. Utan öronproppar och läten som stört mig när jag har velat försöka sova. Hur skönt som helst!
Igår gick jag runt och var mindre död än vad jag trodde att jag skulle vara. Mammi kom och hämtade mig vid bussen, vi for iväg till willys och handlade lite sen hem och åt lunch tillsammans. Jag babblade på som aldrig förr och gud vad skönt det var att vara hemma!

Men nu blir de frukost, SVENSKA frukost! Inte för att frukosten har varit jätte osvensk där borta men mums så gott det ska bli! Sen blir det att hoppa i lite kläder, fräscha till ansiktiet lite. Slänga upp håret i någon fräsig toffs och sen ut och gå i den svenska naturen med svensk frisk doft med hugo i kopplet i handen och sen bra musik i öronen och gå runt och fläscha med min inte allt för brunbrända kropp. Ska bli mysigt de!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0