Hellooo Sweden, here I'm!!!

Äntligen är man hemma i Sverige igen! En vecka i Sunny Beach i Bulgarien tar på ens krafter. Ändå har det varit lugnt, i alla fall för min del. Och skönt är det.
Så nu sitter man på Alrlanda och väntar på bussen som ska ta oss till Västerås och sen 1 timme och 40 minuters väntan där så är man snart hemma. snarare runt 11-halv 12. gissa om det ska bli skönt?!!! MIN SÄNG!
Tror minsann jag sov lite på planet förut, men inte direkt någon höjdare för oj så obekvämt jag satt. Men de va lika bra för schwooosch så fort de gick att komma hem till Sverige.

Nu vill jag bara hem. Krama om alla för att jag har överlevt! Träffa min älskling. busa med Hugo. Allt! Duscha i min dusch!
Nej att va hemma är allt bra underbart egentligen. Plus att man kunde ha fått liiite mer färg. Men vit rumpa har man ju i alla fall. Så lite sexig är man ju, trots allt!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0