Hurtigt hett.

Nya träningspasset är nog att stressad springa runt och dammsuga i långärmat när det är säkert nästan 30+ här inne. Fy tusan för det. Magen fick nyss en banan och jag ska slänga in sakerna som ligger på sängen på ställen där de får plats på 15min för sen måste jag packa på 30sek och sen springa upp till arbetsförmedlingen på skitmötet sm säkert kommer ge mig massor av skratt.
Sen springer jag hem. Äter något. Springer till bussen med min förhoppningsvis inte allt för tunga väska och har med mig pengar och åker till min pojk där han kommer bjuda mig på ett svalkande dopp i vänerns mysiga vik med kvalitétsvatten, mumsigt!!!

Hej dååååå!



Svalkande dopp!!
Jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0