Midsommar.

Tack för en mysig midsommar dag. Blev att sova länge. Min man och hans vän begav sig ut o fiska på morgonen och jag låg kvar och sov i x antal timmar tills han kom hem igen. Sen tog det inte lång stund innan vi begav oss till sjötorp för en mysig midsommar dag. Vi kollade på folk som dansade runt stången och kastade pil och åt på restaurang och kollade slussen och jag vet inte allt vi gjorde. Sen hem. Greja lite sen kom vännerna hit igen och vi lagade festmåltid.

Abborrefilé med en liten sallad och balsamvinäger till förrätt. + vitt vin.
Grillad fläskfilé och ugnsstekt färskpotatis tzatziki och beasås och sallad till varmrätt. + god cider.
Jordgubbar och grädde till efterrätt.

Kubb och "jag ritar du gissar sen byter vi-spel" :D

Så nu nyss för en liten stund sen gick vännerna hem till sig och vi ska sova. Jag ska lösa sodokii :D

Kommentarer
Postat av: anna

åå mysigt ni verkar ha haft det:)<3

2009-06-20 @ 12:23:55
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: annis

hehe jaaa, det tycker jag absolut min sköna:D

2009-06-20 @ 23:40:27
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0