Så ja!

God morgon mina vännor! Solen skiner och fåglarna kvittrar och himlen är helt blåååå.
Nu blir det att packa, slänga i sig frukost och bege si bort mot bussen. Ska åka till älsklingen. Vi ska nog bada och ha det ganska så skoj :D Sen ikväll kanske det blir en tripp till storfors och träffa andreas o kanske fiska lite(?) Vi får helt enkelt se hur det slutar. Härligt väder är det i alla fall, så mycket vet jag och det är underbart! Plus att jag vet att jag drömmer konstiga drömmar allt mer och mer.. Helt sjukt. men nej nu får jag brådis här. Men vi hörs :)

PUSS PUSS !


MYYYYSSS!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Varför stannade du inte kvar på ICA? Det kom en massa folk vid halv 7 :P

2009-06-23 @ 20:17:01
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0