Sommar sommar.

Hett hett hett och åter hett. Vaknade av att Hugo la en spya ute i hallen.. Blev en liten promenad i min söta pjamas i morgonsolen. Och nu sitter jag är. Massa timmar senare. Ska städa, kulkul. Sen blir det att gå till arbetsförmedlingen. Känns helt jätte värt måste jag tillägga. Men det får gå. Ska skynda mig att städa så jag hinner sitta på ballkongen lite o sola innan det bär iväg på nya äventyr. Sen har jag inte bestämt mig om jag ska med mamma nån stans sen o sola eller om jag åker till Patric och är med på fräsigheter på sjön. Vi får helt enkelt se. Kanske får mer färg om jag är med mamma o solar istället för att sitta i en båt med flytväst på mig? Men vi får helt enkelt se.


HEJSVEJS! imorgon jobbar jag.. :'(

Kommentarer
Postat av: hanna

och när du jobbar är jag ledig .. men de ska bli skönt att vara lediga några dagar! :D

2009-06-26 @ 15:33:23
URL: http://hannal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0