Hard work! ...

FRÅN IGÅR! VARFÖR UPPDATERADES INTEDE FÖR :O

Hard work!

Jag sliter och sliter men snart är det söndag <3
Gick lite segt att jobba idag men jag tog mig igenom dagen. Gött.
Imorgon blir dte jobb igen. Gött gött. Vill verkligen inte ligga ute i solen o glassa. Nej det är inget för mig.
Blev mormor lite förut efter jobbet.
Spruta vatten på Bajs-Hugo som tydligen hade varit inne i kohagen och intimatsig lite med en kobajs. Mysigt.
Så jag attakerade honom med vattenslangen. Sen fick det bli badkaret och massa sååååååååpa.
Sen blev det en sväng förbi MR:PERFECT's jobb förut också på hemvägen för en glass, ett hej, en kram och en puss.
Sen brummbrummade jag vidare hem i min köna bil :D

Nu blir det faktiskt sängen. Gosigt men ensamt.

Jag längtar till det blir vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0