Filmklippdax!

Sitter här i min lilla lugnan ro och klipper film i min pojkes rum när han är och tränar. Hans söta föräldrar kollar på film och myser. Idag är det en speciell dag. Så himla mysigt och kul. Jag hoppas att jag får vara med om samma. MYYYYYS!
Men men, nog för att jag sitter och klipper våran PA film som är 1.5 minut färdig och 2 timmar återstår att klippa ner så.. ja vad ska man säga. Sophiiiiiie, jag har inte skrivit några recept än, så vad ska jag skriva för några? Har nästan inga pengar kvar på mobilen heller.. och ringer inte gratis eller nått. Så, du bestämmer. Nullreceptet stå bak på mjölpåsen i alla fall :P



Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha bara liiiiiiiiite! :D

2009-03-02 @ 21:13:41
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0