Midnattsblogg.

Men usch, har inga kockkläder rena tills imorgon. Jo en rock utan knappar. Undra vad mamma vill säga mig med detta. Men ska jag va helt ärlig så trodde jag att de v tvättade. Men tydligen inte. Får se om systeryster har något som är hyffsat rent som jag kan få låna imorgon så kan ja tvätta kläderna imorgon.

Nu du så har jag planerat födelsedagspresenter här :D
Hoppas du blir glad! Puss på hjärtat mitt!



Blä för att restaurangshowen är slut!
Ska aldrig slänga denna söta t-shirt med en grön prick på framsidan med Arena reklam på och snyggaste trycket på baksidan! Aldrig!
Dessa dagar är nog något vi alla, nästan alla i alla fall, kommer att minnas! För så himla kul har det varit!
Så de så!!

Kommentarer
Postat av: hanna

vill inte att de ska vara slut ju! :)

2009-03-16 @ 14:38:05
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0