Nyhet.

Om ni kollar lite till höger så ser ni något som inte har funnits här tidigare.
Det är nämligen en liten nedräkningsgrej som räknar ner hur många dagar min bästa vän Emilia har kvar innan ögonstenen kommer ut. Som ni ser så är det just nu bara 19 dagar kvar. Det kan bli fler men även mindre. Bler att snart kööpa mer kläder till lillen. För fina saker ska den få av sin moster Fia! De är en sak som är säker. Ska skämma bort den där plutten något enormt! Jag änskar mina vänner all lycka och jag kommer gå på helspänn om lite mer om en vecka! För fy sjutton vad nervös jag är. Men ni kommer klara detta galant och jag kommer alltid att finnas vid er sida. Hjälpa er. Vara barnvakt. Byta blöjor. Ja allt! Till och med torka spya, och då har jag kommit långt! :D

Ni är bäst Jonas och Emilia! Ni förtjänar de bästa, och det har ni! <3

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

hihi, vilket söt funktion!

2009-03-16 @ 22:47:16
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha du är så himla party!:)

2009-03-18 @ 18:38:52
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0