The end.

Blä! Skolan suger verkligen skiten ur mig. Vad är det för dag idag, tisdag. Jag är lika slut idag som jag var igår. Igår blev det hem till älsklingen efter skolan. Vi sov i, jag vet inte hur länge.. Men oj så skönt det var. Samma sak i söndags, då sov vi också lite på eftermiddagen. Är det skönt eller är det skönt! Jag var knappt så här trött efter praktikdagarna. Vad har hänt? Kanske är det för att vi fick reda på att vi har 9 måndagar kvar i skolan. Då är det väl lov och studiedagar/röda dagar också några dagar. Men tänk? Om ungefär 80 dagar tar jag studenten. Då är det slut. Mitt nya liv börjar. Efter att ha gått i skolan sen jag var 6 och nu helt plötsligt är det slut. Men då kanske det inte är så konstigt att jag är tött. För med tanke på att varje morgon, förutom alla helgdagar så har jag gått upp, ätit frukost och knallat iväg till skolan. Samma sak varje dag. Men nu, nu helt plötsligt är det slut med det. Visst det ska bli skönt. Men lite läskigt är det faktiskt. Men jag vet att min studentdag kommer bli kanon! Massa underbart folk och mycket skratt, en dag att minnas helt enkelt!


Nu drar jag på kalas!

Kommentarer
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 09:48:02
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin! =)

2009-03-26 @ 10:12:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0