I was angry and sad.

Idag blir det en sån där tråkig pluggdag igen. Men som vanligt får man inte så värst mycket gjort. Inte så mycket som man borde i alla fall. Jämför Nord- och sydkorea med varandra. Det är hemkt! Frågade Änniss om hon ville komma hit och baka bullar och sitta och moffa hela natten, men tror inte hon är så pepp på det. Hon ska tydligen dricka kanelkaffe så jag får äta själv då. Tråkigt men sant.
Annars då, det är mycket i skolan men Sophie och jag fördriver tiden med att sitta och skjuta ett stearinljus på ett bord mot böcker och dyligt, det blev typ som ett airhockeyspel. Mycket underhållande! Några i klassen frågade till och med hur vi kunde sitta och hålla på så länge som vi gjorde. Men vi är ju som sagt som vi är.

Nej men nu ska jag sitta och tugga ännu mer tuggummi än vad jag redan har gjort. Ett kvar bara. Så det jag har i munnen får stanna där ett tag. För stor mångd kanju tydligen ge en laxerande verkan. Och det vill vi ju inte direkt :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: anna

haha men jooo, klart jag är pepp på det! fast jag har fullt upp med att leka fisk :D

2009-05-13 @ 17:44:14
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0