It's not to late.

Tänkte slänga upp lite bilder, för skojs skull sisådär lite nu innan jag hoppas in in duschen och far iväg till min prins :D

Först ut:

En promenad med syster och hund i våran fina skärgård :D


Vi överaskade vår lärare när hon kommit tillbaka från utlandet. Hon fick vacker sång, två tårtor och finfina blommor. Hon blev nästan lite rörd, vår 60åring, we love you :D


En dag vågade jag täppa upp ett skumbad, inte dåligt efter förra gångens lilla misstag (A)


Min feta muffins fick åka på min pakethållare hem från skolan, lyxigt ju!


Hannis och jag har pluggat matte, vi slutade för vi kände att vi redan kunde allt. Men det var visst inte så när iaf jag satt där med provet framför mig..


Det har varit sista gången för mig och Ännis i serveringen. Vi var ledsna men vi piggade upp varandra :D As always! <3


Har haft en kulig studnd med mina systrar i solen.

Det var lite, kanske kunde göra någon glad med dessa vackra bilder! Nu blir det i alla fall hurri hurri!

Ses imorgon my little sweetheart ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

haha fin bild när vi äter tårta, ja ser ju ut att tycka de är jätte gott :D elr inte :D

2009-05-18 @ 12:35:19
URL: http://hannal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0