Jag är så duttig!

Övningskörde till mormor förut, det gick strålande, vad annars? Vi åkte genom Kristinehamn och sen ut dit i ingenstans. Blev att hjälpa till vid våran stuga, klippa gräs och plocka. Sen så blev det att springa myrorna ur brallan för då kom M&M&M&M så då lekte jag för fullt med det lilla stora M:et. Vi sprang och sprang och sprang. Kände i vattnet som sprutade ut från ett hål ur vattenslangen. Krattade och höll på. Det var mysigt! Sen kom det kossor som blev inställta i hagen, det var sött att kolla på dom när de skuttade ut på det gröna gräset. Landet är bra underbart ibland. Och trevligt har jag haft med mina båda systrar. Mycket skratt och inte så mycket seriöst! Me like!
Sen så övningskörde jag hem också, då genom Storfors. Mycket bra mycket bra!
Ska plugga lite nu och plocka lite på mitt rum. Sen hoppas jag på att det blir en natt i Kristinehamn. För imogon har jag sovmorgon! JIPPIIIIE! Längesen, eller nästan aldrig jag har haft det på en måndag nu som resten av klassen, typ, har. Så göttigt för mig!!!

Nej hej då blogg och hej plugg!

Kommentarer
Postat av: hanna

ska bli så skönt med sovmorgon! :D

2009-05-17 @ 20:14:02
URL: http://hannal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0