Jag som trodde jag var smart.

Men det visade sig att jag inte alls är så smart som jag alltid har trott att jag har varit! Sorgligt.
Greps av lite smått panik imorse när jag inte hittade mitt bankomatkort, fult de låter. kulle egentligen fixat pass idag, men tur va väl de för vad tänkte jag på närjag fixade iordning mig imorse?
Jeans tights
Blå sletetn t-shirt med enkonstig figur på och texten "little miss trouble"
Svart kofta medmina hemliga vapen i, dvs, alla knappar sitter fast med säkerhetsnålar. Gangster!
Håret typ oborstat och uppsatt i en ful toffs + mina avklippta ögonfransar.
Så tur var väl det att jag inte hittade kortat. Men lite orolig blev manju. Men efter ett antal timmar i skolan och efter ett antal timmars grubblande så kom min snilleblixt fram till att "ahaa, jag vet vart det är!" Och rätt hade jag också. Så på onsdag blir det att fixa pass och hoppas att man hinner bli ägare till det innan vi far till vårt kära bulgarien med massa andra trista karlskogingar och egerforsare. Och min superklass! Men nu blir det att nörda min serie lite eftrsom ettan inte funkar på mitt rum. Den vanligaste kanalen? Jag säger ju att jag inte är smart. Nej bort med mascaran och sen hopp i säng. Vill inte hålla på att soma på morgondagens tidiga lektion. För oj så jobbigt det var att försöka hålla mina ögon öppna på mattelektionen i morse. Hemskt!

God natt! :D


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Sorry för denna reklamkommentar ....

MEN just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en GRATIS design .. Var med & tävla du också :)



http://entjejistorstan.blogg.se/2009/may/designutlottning-nummer-tre.html#comment



/ En tjej i storstan

2009-05-05 @ 15:16:29
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: annis

hahaha va rolig du är! jag ska nypa dig i din rumpa om jag ser dig göra små gubbar igen, haha. fett med bra.

men duuuu var söt, synd att du inte fick kortet när du blunda. hahaha, du skulle sett det. så gollig. puss min love

2009-05-06 @ 20:00:05
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Full fart brukar göra en fartblind och ibland även lite senil;.)) Men smartskaftet tror jag allt att du har i behåll ändå;.))



Tack för din fina kommentar också! den satt precis rätt!

2009-05-07 @ 01:46:36
URL: http://mammamelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0