The last night in my own bed.

Haha erkänn att ni blir förvånade av att jag skriver detta klockalag? :P
Men det blev i alla fall en nattripp till grannstaden för att hämta lite saker min snutt hade glömt att tagit med till mig som han skulle. Den slarven. Så nu är man nyduschad och snart nyborstad i både hår och i tänder. Sen blir det sängen för antagligen inte alls mycket sömn.. tyvärr. För idag har man inte mått så himlans jätte bra kanske. Jag är ett nervvrak. Jag har haft jätte ont i huvudet. Varit jätte trött. Mått illa och massa massa mer saker.



Annars har jag och mina flickor varit in till örebro idag för o växla pengar. Det var det många som skulle göra får jag lov att säga. Lång lång låååång kööööööö var vad det var! Men jag köpte mig en cheeeeeeeeeeeesburger och en toppenglass :D

Men nu är min sötnos här och vi ska försöka knö oss ner i sängen som är full med packning. Klar är jag ju inte med den i alla fall. Men det får bli imorgon för nu ska jag myssova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0