Tvättsvamp

Booooring! Kom nyss hem från skolan, eller det var ett tag sen. Blev en kort dag idag. Men det var skönt. Är trött, så borde kissa Hugin och sova lite innan allt folk kommer hem för senblir de plugg hela kvällen.
Hade läxförhör på öl idag. Grattis till mig! Sa till Sophie innan att jag skulle skriva ett MVG, bara på skoj! Men sen hade vår bästa lärare rättat proven under lunchen så vi fick reda på våra resultat redan idag. Och ve hade inte fått ett MVG om inte jag? Tihihi! Lite lycklig, men de va ganska lätta frågor, så det behövdes inte ha läst på så mycket för de hade inte jag gjort, och så fick jag 30/32 poäng. Pluggis som jag är!

10 FAVORITER


* Dialekt: Värmländska, såklart!
* Mat: Spagetti och köttfärssås
* Låt: Hmm... Boys boys boys med Lady GaGa just nu tror jag. Annars finns det massa härlig musik!
* Film: Nått kul och romantiskt, :D
* Tecknad figur: Nalle Puh, han är söt
* Sport: Dans, för det är en sport!
* Komiker: Om jag ska välja så blir det Björn Gustavsson!
* Veckodag: Fredag eller lördag
* Glassmak: Choklad
* Soloartist: Öhm..


9 FÖR TILLFÄLLET

* Humör: Trött och orklös
* Tanke: Måste plugga men orkar inte
* Kläder: Mjukisar, tröja och kofta
* Bakgrund: Älskling
* Känsla: Stressad
* Tid: 13:26
* Bästa sak: Mobilen
* Irritationsobjekt: Att jag har matteprov imorgon, det är ett stort objekt!


8 FÖRSTA

* Bästa vän: Som jag minns va de väl Becca eller Carro
* Husdjur: Vovvsing och katter, fast mitt egna va nog en kanin eller marsvin
* Utlandssemester: Haha, norge?
* Piercing: Öronen
* CD skiva: Drängarna! Va så stolt! Gick i ettan och tog med den i min vita cykelkorg till Alexander, min kompis!
* Bil: Jag har väl ingen egen bil än vad jag vet
* Ord: Det vet jag inte, ska fråga mammi sen :D


7 SENASTE

* Telefonsamtal: Älsklingen
* Mat: Skolans mumsiga mat! Love it!
* Dryck: Juice
* Biltur: Hem från Ludvika igår
* Tv-program: En film på tv igår kväll, galen i kärlek
* Spelad låt: ?
* Köpta klädesplagg: Oh, jacktröja, jeansleggins, linne, o ja minns inte, Älskar det i alla fall!


6 HAR DU NÅGONSIN

* Dejtat någon av dina bästa vänner: Dejtat.. Nja men vi har varit tillsammans, de har gjort det till vad det är idag lite tror jag :(
* Brutit mot lagen: Ja ja, det har jag nog gjort
* Blivit arresterad: Nej, fast polisgubben prata med mig i evigheter när jag inte hade lyse på cykeln, fy mig!
* Badat naken: Ja då, i badkaret och säkert ute också, när man va liten
* Varit med på TV: Oh yes!
* Varit med i tidningen: Men de klart


5 NEJ TACK


* Skolämne: Matte och samhäll!
* Mat: Fisk
* Musik: Låtar de inte sjunger i, techno, fy bläää!
* Dryck: Öl
* Djur: Grodor!


4 SAKER

* Du gör när du har tråkigt: Slöar
* Du gjorde igår kväll: Kolla på film
* Du kan höra just nu: Radion som är på i köket för vovvis har varit själv i en timme
* Du inte kan leva utan: Min Patric! Och några andra, typ Ia!!!


3 PERSONER

* Du kan berätta allt för: Ia och Patric
* Du tycker om: Min lilla stora familj, Patric, mina vänner och Bellis!
* Du inte gillar: Falska vänner, blä


2 VAL

* Coca cola eller fanta: Fanta
* Hund eller katt: Båda ?


1 ÖNSKAN

* Hemlis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0