Äntligen!

Musiken på högsta (eller ganska hög i alla fall) volym och jag hoppar runt som en struts och städar. Väskorna är urplockade och alla kläderna snart ihopvikta och på sin plats.
Ohh vadjag saknar hyllor! Både i sovrummet, badrummet och i vardagsrummet. OCH i köket!!! Typ alla rum då. en så vill jag ha en spegel i hallen. För vart ska jag annars platta mitt hår? Känns inte så hippt och sitta framför datorn som jag oftast gör.. Vill ha en spegel så man ser hur det blir på en gång. Gå från datastolen in till badrummet för att kolla hur det ser ut i spegeln. Sen tillbaka till stolen för att fixa till det som inte såg bra ut. Sen springer man så där fram och tillbaka tills man ger upp och ser ut som en "pippad höna" som mammas klasskompis så snyggt sa :D HAHA!
Men men. Hoppas att P kommer hem snart så ska vi försöka få ihop den sista delen i räzer-fart innan vi får finbesök ikväll. Höhö. SKämtosido så hinner i säkert inte klart. Men gardinerna vill jag i alla fall få upp och ha dammat, dammsugit och skurat. Uscha va sitter jag här för. Rör på sidfläsket kvinna. Här ska det vara glänsande-skinande-glittrande rent :D

<3


Googlad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0