Bus eller godis, ja då väljer nog jag godis. Vad gör du?

HAHA! Nu var jag väl lite fyndig. HAHA! Började en ny kurs idag som förkortas BUS. Barn och ungdommar i samhället. Kommer nog bli spännande. Men oj vilka läsögon jag kommer få efter dessa (för många) veckor. oj oj oj. Men men, ska läsa lite sen i en rolig bok som heter Lärarens värld - introduktion till allmän didaktik. Skoj det låter va? Big nono. Men det måste göras. Ska läsa om läroplaner och mål om jag inte minns fel. Har nämligen fått lite studiegruppsuppgifter och jag tog på mig att bläddra och läsa lite i denna till imorgon och även ta med mig den till skolan då.

Annars har jag nyss vispat ihop en pannkakssmet! Men väntar med att steka till Patric har kommit hem då jag egentligen inte vet om han vill ha pannisar! Men nu har han ju egentligen inte något större val, eller? :P

Men nu ska jag göra något vettigt. vilket kommer sluta med att jag sätter mig framför tven eller dyligt. Men kanske i sällskap med boken. Vems näsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0