Bussen, kga-kd!


Sitter på bussen på väg hem från mamma nu. Har hjälpt henne att städa lite i lägenheten nu på eftermiddagen. Åkte direkt hit efter seminariet idag som gick bättre än väntat. Tyvärr hade jag väl inte så mycket bra att lägga till på de andras oppositioner på de andras texter. Men de som hade läst min uppsatts tyckte att den va bra i alla fall! Annars har jag inte gjort så mycket mer hemma hos mamma än att städat. Handlade med mig lite schampo och balsam mm ifrån öob förut. Alltid bra att ha hemma. Köpte även med mitt favorit balsam! :) urk, en timme kvar tills jag är i kd, o sen ska jag gå 10-15min innan jag är hemma. Suck. Men P ska i alla fall ha städat lite hemma har han sagt. Men jag har väl lite för höga förväntningar över hur de kommer se ut är jag rädd för. Han är väl säkert bara flyttat på filtarna i soffan. Nej men nu ska vi inte va såna. Jag som inte ens fick ihop en pall själv. Haha. Men den ska sättas ihop innan vi lägger oss sen. För jag ska få upp gardinerna i köket och i sovrummet! Ser så tomt ut utan. Men nu till saken! Fick med mig nygräddade tekakor så de ligger här bredvid mig och doftar hur gott som helst. Så de ska bli min goda frukost imorgon. Imorgon har jag även tänkt mig att sova lite längre än till 6-7. Men jag kommer säkert gå upp när P åker till praktiken. Vilket kanske är bra, annars ligger jag och sover till 11 och är trött hela dagen. Men men, vi får se hur de blir :) puss puss nu ska jag försöka att inte bli åksjuk! :)

Mammas goa tekakor :)

MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0