Första advent.

Denna helg kan man verkligen inte klaga på.
Fredagen bestod av massa plugg. Sen vid 6 slutade jag och tog bussen hem till svärisarna och där blev det god mat och idol-mys. Sen tog vi bussen hem igen vid 23:10.. Bums i säng när vi kom hem sen upp i hyffsad tid, jag satte med och läste sen bar det av till Kristinehamn igen. Jag for hem till Sofie med alla böcker jag har, och vi jobbade på hur bra som helst! Nästan i klass med Hanna och mig! :D Jag gillar!
Sen satt vi där och skrev, läste lite, skrattade lite, busade lite, åt lite, ja men ni fattar. Sen drack vi lite vin. Sen gick vi ut. Helt jätte nyktra faktiskt. Men de va inge kul så då gick vi igen, tog oss en lång promenad. Sen mötte jag Patric vid 02:30 och då blev de en promenad hem till honom från stan. Bums i sängen där med och sen blev det en mysig morgon med det första ljuset i adventstaken och mysig frukost. Sen for jag hem till Sofie igen. Men nu är jag hemma. Ska plugga det sista nu uner tiden jag myser framför tven. Sen blir det god hämtmat med älsklingen som jag tänkte bjuda på. Sen ska jag lägga mig med så lite ångest som möjligt inför tentan imorgon. Det kommer säkert inte gå bra. Men jag kan så mycket jag kan :P


Kommentarer
Postat av: hanna

åå kmr ihåg alla ggr vi satt med matten, hur många timmar som helst, men roligt va de ändå! :) <3

2009-12-01 @ 12:49:14
URL: http://hannal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0