Nu så.

Nu har även jag varit iväg och vaccinerat mig mot svininfluensan. Oj oj oj vilket flyt säger jag bara! Det är det enda som dinns att säga. Jag ska berätta..

va i skolan mellan 8:30-13:00 idag. Skulle vara kvar till14:20 egentligen för att ta bussen till Karlskoga då, men bestämde mig för att ta bussen direkt efter 13.. Så det gjorde jag. Ringde till mamma och frågade hur vi skulle göra. Hon kom och hämtade mig vid busstationen.. Hon hade med massa saker som jag bad henne att ta med. Vi åkte bort till sjukhuset, kön va låååång! Hade först funderat på om vi skulle åka upp till mamma först för behövde gå på toa, hade drucjit så mycket under föreläsningen. Men det sket jag i. Vi åkte på en gång! Skulle ha satt på mig ett par långkallingar så jag inte skulle frysa ihjäl men jag sket i dom också, eller jag struntade i dom! Sen hoppade jag ut ur bilen efter att ha övervägt att följa med mamma och leta parkering. Tur va väl det! Jag ställde mig i kö, fick en biljett.. sen.. 5 stycken biljetter kvar efter mig sen va de slut! Fatta vilken tur!
Sen fick jag stå där i kön, mamma lämnade mig. Så musiken fick göra mig sällskap. Inom 1 timme och 40 min va jag klar. Fick mat hemma hos mamma sen sprang jag till bussen. Och nu sitter jag här i en filt, ont armen och hoppas att jag är normal imorgon :D

De va min händelserika dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0