Tar emot när man ska städa.

Så känner jag just nu. Det är skönt att vara ledig från skolan. Men när jag sover längre än 8 så blir min kropp helt slut. Den vet inte riktigtom det ska piggna till eller om den ska fortsätta vara trött. Oftast blir det något där i mitten. Hmm, har sagt att jag ska städa resten idag när P är på sin praktik. Så då får jag väl göra det då! Är väl mest mina kläder som ska vikas in i garderoben/byrån.. Sen lite mer plock! Vill köpa växter till köket också! Alltså inte fönsterväxter utan andra som kan hänga på en grok över diskbänken. Tycker det är så mysigt. Har just insett att det faktiskt hänger massa krokar där på listen (där man egentligen ska ha grytlappar osv.) så kan lia gärna spana efter en liten "hink"+gullig växt. Kanske nån krydda? :)

Nej nu blir de duschen sen massa röj :D
Sen kommer Sophie och Jimmy hit på tacomys och idol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0