Vad är det för skoj med att spela cod?

Sitter här nu, snart redo för att lägga mig att sova. Men en sak jag verkligen inte fattar är varför det är så himla kul att spela dataspel så här på kvällen? Så jävla trist! Men det är väl så det är. Finns väl säkert saker P stör sig på att jag gör. Men vad gör jag? Jag pluggar, lagar mat och är död. Han får i alla fall god mat. Och vad får man för det? Jo, han diskar! Men vad mer. Ibland blir det liiite för mycket. Är det inte mysigt att krypa ner tillsammans i sängen och prata lite innan man somnar. Jag tycker att den tiden är den bästa på dagen. Då man lägger sig. Man pratar lite om hur dagen har varit. Man säger sov gott, älskar dig, vi ses imorgon. Sen somnar man gott vid varandras sida. Det är inte alltid kul att gå och lägga sig när man vet att det skulle kunna ha legat någon bredvid en. Det suger ganska så hårt tycker jag. Men nog om vad jag tycker!

Sophie och Jimmy kommer på fredag. Då ska vi bjuda på tacos och säkert kolla idol. Eller vi ska kolla på idol. Det har jag redan bestämmt!!
Men imorgon ska jag till skolan vid 9 och ha seminarium. Urkburk på det! Sen ska jag hem till mamma och hjälpa henne att städa lite i vår gamla lägenhet. Nog för idag. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0