Liiiite sug.

Hej godingar ;)

Min kusin är på väg och hämtar en liten vovve. Jätte söt! Så man blir ju inte lite sugen på att skaffa vovve. Hur många är det av oss kusiner som inte har hund nu. Jag, Julia, J och M. 4 stycken av 9. 5 av oss har alltså hund. Jag vill också ha. Me orkar nog inte det just nu ändå. Väntar tills alla andras hundar är gamla o grå så skaffar jag mig en söting till valp :) De tycker jag låter som en bra idé!

Kolla bara va söt!
(vet då inte om den exakt ser ut så. Men nästan kanske :) )



Antingen följer jag med mamma och mormor till storfors o hämtar vår nya bil eller så stannar jag här o slappar. Är så trött..  Får se hur de blir! Börjar dock bli lite hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi tackar :) den har anna köpt till mig :D

2009-10-02 @ 21:05:53
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Lucia

söt :D

2009-10-05 @ 19:04:42
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0