Bikåååås aj laaaav juuuuu!

Saknar mina skruttisar! :( Den ena i Göteborg och den andra i Ludvika. Tycker inte om när dom bor så långt bort. Men sen har jag några skruttisar som bor liiite närmre också. De tycker jag om. Även om jag känner att jag har fullt upp i skolan så tror ja de kommer lugna ner sig. Ska hoppa på bussen 10:40 för att ha seminarium 12:30-13:30, sen efter de blir det att vänta på bussen hem. Väl hemma kanske de förhoppningsvis bara blir o vända så kanske mammi och jag åker till lägenheten och fixar lite. Sätter upp gardinstänger och plockar upp ur kartonger så hon kan få med sig dom hem igen så hon har nått att packa i.

Jag är verkligen inte som min sötis i Göteborg. Och det har jag fått hört några gånger. För jag skriver bara ett inlägg rakt av. Det som pluppar upp i huvudet på mig. Dvs att de kan bli lite småfel här och där. Men vad gör det?
Men hon är söt, und aj lav höööör :D <3

Men nu blir de frulle, fix o smink sen springa iväg till bussen och inte glömma min matlåda och mina morötter. SVEJSSS!

(k
ändes som om jag satt barfota nyss, bara så där. Fast jag har nya fins grå/vit/rosa-randiga strumpisar på mig. Tänkte bara om ni velle veta :) ))


Kommentarer
Postat av: gulleplutten i göteborg

hahahah min lilla gullepjutt!! vilken tur att jag inte tråkar ut dig iallafall:D hihihi. aj löv jo tuuuuuuuuuuuuuuuu <3

2009-09-10 @ 10:24:21
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha eller hur;) men det är väl inte språket som räknas utan att bara komma iväg och ha det mysigt :D hihi

2009-09-10 @ 23:16:44
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: annis

haha ja, det kan man ha ;) karlstad is the shit! yes box. klart att jag kommer till er då ju :D du kan bjuda mig på saft och bullar :D hihi. pusss på dig gullestjärten

2009-09-12 @ 11:05:03
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0