Hemma?

Sitter i Karlskoga nu hemma hos mamma. Detta är fortfarande mitt hem. Men vad har jag kvar.. De flesta av mina kläder, min säng som nu mera är min systers (fast min fram tills att mamma och mina systrar flyttar.. typ de.. Ingen tv. Inga filmer. Ingen mysig kudde. Så är mitt hem i Karlstad nu? Det känns som det. Men gött dee!!!! :)

Annars då... Har vart med de sista dagarna på nollningen. Ionsdags va de som jag har nämt flottrace, torsdags va de king of the hill och såpabandy och i fredags va de inget men vi träffades och planerade inför spexet vi skulle ha på sittningen på lördagen. Så på lördagen blev det upp tidigt för att åka in till stan med min lagkamrat och nästan granne Therese. Ansiktsfärg, kläder och ett möte med massa faddrar och lagkamrater :)
Fixade allt på en timme sen tog vi bussen hem och hämtade våra saker sen bar det av hem till en annan lagkamrat vid klockan 12 för att fixa oss och öva på vår dans. Pizza-ätning och massa skratt! Sen bussen in till stan till stället där sittningen va. Och jag säger bara! HAHA! Så bäst vi va! Och vår egna Kans tog hem titeln "årets nolla". Sötingen som blev så glad :D
Sen blev det hem med fadder-Marina till våra kojor för at hämta lite namnam för att sen gå bort till campus på en tråkig efterfest. Jag var trött. Röd i fejjan och benen. Så det blev sällis med Therese hem och sen kom min pojk hem till mig. Somnade säkert vid 4 och sen upp vid 9 för att åka hem till hans föräldrar för att sen åka till filipstad på marken.
Det blev 14 strumpor och 14 växter! Det kallar jag affärer! Så grönt och fint det kommer bli i våra fönster. Och imorgon ska vi beställa soffa! Jag undrar jag vilken det lir.. Spännande!

Men nu blir det sängen. För få timmars sömn leder till huvudvärk och att man blir trött. Så imorgon blir det upp tidigt igen för att ta igen massa plugg som jag borde ha börjat med för en vecka sen. Dålig stil. Jag vet! Men är man mitt uppe i nollning och flytt så passar det inte så bra. Men jag har tre dagar på mig. Jag fixart!

Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

kul du verkar ha det sofia den fina :D <3

2009-09-07 @ 12:28:15
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Lena

vart ska dom flytta?

2009-09-07 @ 20:36:32
URL: http://leeenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0