Internet: CHECK!

Nu har vi äntligen fått internet i våran lya! Kom några dagar innan väntat vilket jag intehade något emot. Jag har nyss suttit och läs de sista sidorna jag skulle läsa tills imorgon. Lite sent ute, men brukar inte denna tjej vara det om jag minns rätt. Skärpning! Så imorgon blir det skolan 8:15 för att träffa min studiegrupp och gör några uppgifter. Sen blir det hem till mamma och plugga hela dagen lång. För imorgon ska jag verkligen göra det!

Imorgon blir det upp tidigt. Äta en mysig frukost med min sambo. Knalla iväg för att fixa tvättstugenyckel så vi kan tvätta om vi vill och känner för det. Vilket kan va bra för våra kökshandukar börjar på att ta slut nu.

Men nu blir det att fixa sig för natten. Och denna fröken fick införskaffa sig en ny mascara idag eftersom hon tappat bort den andra som är två veckor och användes typ 3 ggr innan den blev bortförd av de elaka piraterna. Vilka de nu är? Bara borta. Helt totalt jätte borta!

Natti natt. <3

Kommentarer
Postat av: annis

haha, men det är inte roligt med långt hår, mitt är iallafall itne det :( :P så jäkla jobbigt och slitet haha



misssssss u <3

2009-09-22 @ 09:27:52
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0