Mitt nya bo.

Är lite off här på bloggen känner jag. Men jag har fullt upp med flytt, skola och nollning och grejer. I natt sov vi hemma hos Patric för jag skulle ta en tidig buss hem, faktiskt! Hem just nu är fortfarande hos Mamma. För att städa mitt rum och sen blir de tillbaka till Karlstad tror jag för lite spex-förberedelser. Känner att jag borde ha vart med lite mer på nollningen för nu hänger jag inte alla med! Men med flytt och jobb mitt uppe i alla så va inte det något att tänka på. Men hoppas det går bra!

Natten innan inatt så sov vi i lägenheten. Kom hem efter lite nollning, flottrace. Kollade på och sen hem till Anna för lite förfest och sedan nöjes. Men för mig blev det hem innan nöjes för orkade inte med ut. Va trött och ville hem. Igår så va de King off the hill och såpabandy. Kul! Ute i regnet med fet huvudvärk och sen hem för bygga av tv-böbler och sen hem till Kristinehamn.

Men nu är jag hemma och ska plocka och läsa lite. Måste börja skriva på mitt arbete. Succk! Not toooo fuuuun! Nope!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0