Dagen.

Ni vet ju hur min morgon såg ut, eller hur?
Gick upp klockan 7, gjorde en tallrik med lite lätt vanilj yoggurt med müssli och ett stort glas med grönt te med lite citronsmak i. Inte alls min smak men det kanske är bra? Det känns som det är det i alla fall. Klädde på mig lite andra kläder och begav mig ut när klockan var 07:45 och mötte Hanna. Vi gick en promenad på ungefär en timme tillsammans. Kanske lite mindre. Sen när jag kom hem duschade jag och gjorde mig en smoothie. Sen gjorde jag mig iordning för att cykla till jobbet.

Det var verkligen hur lugnt som helst på jobbet så hon jag jobbade med ville åka hem och jobbamed sitt företag eller vad man nu ska kalla det för det var ganska mycket i rullning. Så jag blev själv och hon frågade mig om hon skulle va kvar tills en annan tjej kom som skulle hjälpa mig och stänga och jag sa nej åk du : )
Under de 40minutrarna jag var själv kom det säkert 20personer :O Lika mycket om inte mer än vad i hade haft innan. Sen när den andra tjejen kom blev det lugnt igen. Är inte det typiskt?

Efter jobbet blev det att göra sig iordning för att sedan åka tillbaka till jobbet och möta alla andra som jobbar där och åka på avslutningsmiddag. Jätte mysigt. Mitt i skogen. Där fikade vi först vid en sjö. Myspys! Sen gick vi tillbaka och då fick vi middag. Supermumsigt! +efterrätt.

Dagens matintag:
Frukost: Ett gla grönt te utan socker och mjölk och en tallrik med lätt vanilj yoghurt.
Mellanmål: En äpple och kanel smoothie.
Lunch: Egengjord kycklingsallad på jobbet med lite mangoray dressing på och vatten med gurka och citron i.
Fika: En halv äppelkaksbit.
Middag: Halstrad lax, kräftstjärtar i creame fraich med rödlök inrullar som en rulle i lasagneplattor, en salladslök, någon smörsås tror jag, och en liten brödbit och en halv 33cl naturell loka.
Efterrätt: En liten bit blåbärscheescake med lite vaniljglass och en pinne gjord av vårrullsdeg.

Maten nu på kvällen blev inte så nyttig men det var ju ett speciellt tillfälle och jag tyckte ändå att jag var ganska duktig ändå :D

Dagens motion:
Morgonpromenad i ca 1 timme och en kvart ~ 8000 steg.
Cykling till och från jobbet ~ 40 min sammanlagt.
Ca 15+15 min promenad i skogen på avslutningen.


Smoothisen



Kvällens klädsel  en vit söt kofta


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja de va kasnke då det blev bra :p

2008-08-12 @ 23:24:37
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0