Klagande.

Klagar inte jag på dig så klagar du på mig. Så jag får väl ta mig och skriva ett snabbt litet inlägg innan jag lägger mig.

Skolan har börjat och massa läxor har börjat rulla in. Tror aldrig vi har haft så här många läxor så tätt förut. Verkligen inte när skolan precis har börjat! Nej fy skäms på lärarna!
Annars går det bra. Fixade till mig matte b så nu har jag det också. Skulle ju inte ha läst det från första början men nu gör jag det, och det är lite svårt nu i början men de kommer väl : )
Hanna och Madde kom tillbaka idag också. Skönt, saknade ju dom lite.
Annars då, älsklingen kom in på universitetet så det kanske blir flytt till den staden när jag har gått ur skolan om ett år. Men vi får se vad farmtiden erbjuder oss.

Annars då så orkar jag verkigen inte skriva något mer just nu. Men är det någon som har Agnes låt, va hette den nu då.. hmm,.. emotion eller nått så hör av er, : )

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha menar du att ja klagar eller ? (A)

kom han in i k-d eller ? :)

2008-08-25 @ 22:50:04
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0