Tränaa :)

Skolan idag, vill bara säga, ÅHHHHHHHHHHH!!
Ni fattarverkligen ingenting? Bara för att man inte säger ngt betyder det att man inte har ngt åsikt?  nej , man kanske bara tycker att det inte är värt att disskutera en sån simpel sak liksom? varför inte bara göra som han säger? att jämt hålla på o tjaffsa emot, vilken mening är det med det? okej jag lägger av, jag sitter ju själv o tiger på lektionerna. jag är sån, acceptera de eller skit i det? Okej? tack , då är alla glada och nöjda :D

Annars så va väl skolan bra :)
Förjde med Anna o Sarah o träna efter skolan på Davids, riktigt skönt faktiskt :) Två dagar inplanerade då vi ska på Body Combat den 1/2 o sen spinning 6/2, ska bara se så att jag kan alla de dagarna , :) Är fredagen som är lite nervig :P MEN DÅ SKA JAG VARA HEMMA FÖR DÅ KOMMER NOG ÄLSKLINGEN HEM! <3

Tjillevippen för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0