Roxylove

Today we are going to talk english with each other.
No we aren't, but it maybe should be fun :)

Haha nej va dålig ja är :P
Men även idag har jag haft ont i huvudet,
det vill liksom aldrig ge sig.
Har haft de sen i torsdags förra veckan :/
Menmen, vi köpte godis förut på våran lååååånga rast :)
De kostade bara 4.90/hg nu!!
Så gå iväg o köp med er, godis är gott :D
Men sen efter skolan följde Sophie med mig till stan och kollade,
hmm hoppas inte Patric läser de här innan han kommer hem sen (a'
Men iaf, en parfym till Patric.
Och så fick vi ett varsitt parfymprov på en ny parfym som kom nyss :)
 


Och parfymen vi fick luktade gott :D
Men nu snart ska ja hoppa in i duschen o stryka min "långa skjorta" som jag ska ha på mig sen :)

Annars i helgen ska ja servera på restaurangshowen
imorgon och på söndag åka till säfsen och åka skidor :)

Men hoppas ni får en bra helg :)


PUSSHEJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0