Duscha.

Funderar på att börja sluta med "en-ords-rubriker". Lite svårt ibland att bara komma på ETT ord. Så ska fundera lite på detta.

Blev en lång natt inatt. Kom inte i säng förens jag vet inte när. Kollade på hockeyn med Patric ocj J som sagt. Den höll ju verkligen på i evigheter så jag tror jag omnade till lite i Patrics knä. Men där var det inte heller lätt att soma. Så som dom lät när det var nära mål hela tiden. Men när de va slut så tror jag väl att de sverige spelade mot, vilka det nu var vann va? Är inte så insatt i just hockey och liknande. Känns så onödigt liksom.
Sen kom vi väl i säng, Jacob gjorde oss sällskap i min säng ett tag. Inte lite smidig han är inte. Sen somnade vi väl säkert vid 3. Om inte senare. Så var lagomt pigg imorse när vi skulle upp halv 10 för Patric och Jacob skulle åka för P skulle jobba. Jag la mig och skulle försöka sova lite till men då ringde P och sa att han var hemma så att jag skulle veta. Sen somnar jag, då ringer mamma och säger att hon är på väg hem. Sen somnar jag typ igen. Då ringer pappa och pratar lite. Sen ringde mammas gubbe och undrade om vi ville följa med och spela badminton. Sen ringer mamma igen. Sen kom syster in. Då va de ingen idé att försöka sova mer.
Men nu ska jag klä på mig supersnabbt för att hinna med bussen till älsklingen som går om 45 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0