En sån härlig dag.

Blev ingen skola för mig idag. Bestämde det redan igår efter en hel dag
i örebro. Tror nästan jag hade feber där ett tag. Blev inget handlat för mig igår inte. Jo bara en liten present till min kära fader som slutar skolan på fredag. Vi köpte en espressomaskin till honom. En sån som
är på bilden skule vi ha köpt. Men det var visst något fel på dom så vi
köpte en annan istället. Hoppas den är lika bra. Hade tänk köpa lite
tavlor men jag orkade inte. Men jag fick en liten present av min pojkvän. Jag fick et liten burk med Bafucin. Det var behövligt då min hals
verkligen verker något enormt ibland. Men nu är det mest näsan
som är min ovän.

Nej hej, nu ska jag äta det sista av min vattenmelon och nörda
One Tree Hill! <3 på det!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0