hdkjfhsdkjfdgf.

ÅHHHHHHHHH  vad ska jag göra. Jag ha rdet sååååå tråkigt!!
Har kollat lite på mitt schema. Av de första 16 dagarna jobbar jag 3 dagar. Det är ganska bra. Då skulle man kunna hitta på lite saker där. Men efter de 26 dagarna sen jobbar jag ganska mycket. Vet i alla fall att jag ska ta bort dagarna vid min födelsedag. Degen då jag fyler år och dagen efter. Så får det bli. Sen får jag se hur det blir mer. Kanske tar bort någon enstaka dag. Pengarna behöver jag ju. Så ska försöka att inte ta bort allt för många dagar. Säg liksom, jag jobbar från 10-16:30 ca. Så det finns ju faktiskt tid att hitta på saker efter också. Inte så mycket sola och bada. Men som sagt. HEla början av sommarlovet är jag ju ledigt. Och sen har man råd med en solig semester till hösten/vintern.
Vet bara inte vart vi ska packa våra väskor och åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0