Knepig.

Usch, blää, äckel, bajs, prutt SKIT!!
Har ont i magen!
Gud vad jag hatar det!
Har det ofta nu för tiden.
Och jag verkligen hatar det!

Ligger annars i älsklingens säng med en av hans datorer i knät. (den bärbara såklart).  Och han sitter vid den andra, den "vanliga". Som är typ max 2meter ifrån mig. Ligger och kollar på honom för han är så fin. Det går verkligen bara kolla på honom hela tiden. Typ som man vill öta upp honom! Längtar tills vi flyttar  ihop! Det ska bli mysigt vill jag lova.

Någon som vet något bra semesterresemål? Vi har nämligen tänkt att åka till värmen någonstans. Eftersom vi inte fick någon vidare vinter så vill vi ha värme. Värme värme värme! Men nu ska vi nog hoppa in i duschen och lägga oss. Fats inte i duschen då vill säga. Men sen efter de i sängen. En dag kvar i skolan denna vecka. Jobbigt, imorgon väntas det Engelska, då jag tror vi ska "redovisa" våra författare., Vilket jag tror inte kommer gå så bra. Jag vet liksom inte ens hur ordet författare uttalas på engelska? Hur bra är det. Sen lite maku tror jag, näringslära vill säga. Hoppas inte vi skulle vara klara med den lilla uppgiften vi har fått då vi ska räkna ut energivärde i vissa saker. För det har inte jag gjort. Sen blir det nog ett litet hål. Om vi nu har svenska imorgon, som vi borde ha. Men det har vi nog.

Nej nu blir det att duscha. Slut på mitt pladder!

GODNATT!!!
 
Jag förra sommaren


Våran söta kanin Curry! Saknar honom!
Han va söt!


Min söta älskling! Förra sommaren
på midsommar! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

du kan få skriva av näringsläran från mig ifall du vill sötis :$

trooor iaf att ja har räknat rätt :D

2008-05-16 @ 08:05:33
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0