Frida jag är kär.

Jag är på ett sånt slapp humör!
Orkar inte göra nått typ.
Kanske skulle ha följt med Hanna till stallet idag,
men har inte hört något?
Hanna, lever du?

Annars då så övningskörde jag i gamla Bettan till Kristinehamn förut.
Lillatyster klippte sig på ett nytt dropp-in ställe som verkade ganska bra.
Mamma och jag gick och kollade på balklänningar.
Sophie ska vi göra de någon dag nu snart och testa några?

Nu ska jag nog sätta på ett slappis avsnitt av GG utan svensk text så jag får ligga och koncentrera mig extra noga. Går ändå ganska hyffsat för mig. Jag förstår ju nästan lite mer än helften. Okej ganska mycket mer av vad dom säger än vad jag själv förväntar mig av mig själv. Applåder till mig! Tack!

Sen ska jag se om jag kommer ihåg och kolla på bilder som tjeven Sophie så gärna vill ha bara för att jag hade med mig en superkamera på våran kärlekssemester!
Får väl se hur snål jag är på bilder.

Just de, P påstår att jag ska ha en balklänning som passar hans slips som han hade på studenten. ALDRIG säger jag då! (A)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Det kanske vi kan göra, frågan är om jag orkar prova men jag kan kolla på dig när du provar =) Har inte riktigt fått balklänningshumöret än haha =P Du får köpa en slips i födelsedagspresent till honom som passar den klänningen du ska ha ^^

2008-11-13 @ 18:52:24
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: hanna

de blev lite mkt i torsdags :S men du får följa med en annan dag om du vill! och så tkr jag vi ska ut och gå til veckan om vi inte har för mkt i skolan :S <3 <3

2008-11-15 @ 13:40:58
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0