Good morning sunshine!

Uppe med tuppen som jag är, eller i alla fall den som gal klockan 9ar   : )
Har ingen ork att göra något. Känslan av att veta att jag måste till KD sen.
Känslan av att veta att denna vecka kommer göra mitt ansikte helt fett.
Inget kan ta bort det. Inte ens sandpapper ju. Fy så hemskt.
Det roliga är kanske möjligtvis att åka buss med Sophie.
Ibland lyckas vi kanske bli lite övertrötta men det gör ju bara Det  : )
För lite kul måste vi ju få ha, eller hur?

Som gången då vi var tvungna att !diska! Då gjorde vi det tråkiga till något roligt,
för oj så kul vi hade då  : )
Och jag hostar verkligen om vi får ställa oss i disken idag igen.
Kommer då vara millimeternära på att säga att vi tyvärr redan kan diska och fråga om de har någon möjlighet att lära oss något som vi inte redan kan? För om inte, då säger jag väl att då kommer vi inte tillbaka dit!
Ohh tänk om jag hade kunna vart en sån som verkligen kunde säga så där, på riktigt!

Frukosttajm, blir rostad limpa med sallad och nått mumsigt på tror jag.

PUSS! - en liten hälsning till Sophie: PoKoSoNiR! ; )

Kommentarer
Postat av: Anna

haha men de va så länge sen jag såg han ju :( :D

2008-10-28 @ 12:22:53
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det gjorde jag men bloggen kan man ju nästan strypa ibland!

2008-10-29 @ 00:23:59
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0