Dunkdunk-dunkdunk.

Känner mig helt dör. Huvudet bnkar och jag skulle vara vilja flyta ihop till en lite slime hög. En grön. Jämt när jag tänker på grön slime kommer jag att tänka på vran lilla Ölandsresa som vi gjorde nån gång, -94 kanske de va, med familjen Wieberg. Både M och A lekte med den där gröna slimen, men jag och Sara fick knappt röra den. Möjligtvis bara peta lite på den för att känna hur den kändes. Var vi små kanske? Hmm, ja lite kanske. Men de va kul. Den filmen vi har där ifrån är för söt. HAHA! Roliga minnen, men egentligen blir det minnen som man har fått från en film, minns knappt något från den resan. Bara pappas kamera.
Annars skulle jag ha hittat på något med Madde idag. Dålig som jag är så skämms jag så att jag glömde att höra av mig. Och sen när jag slutade minpraktik så var jag verkligen helt slut. Först gå i regnet hem genom stan ör att lämna en bok som min pojk har lånat på bibblan. Sen hem och bara dö ungefär.
Ska kanske gå ut lite. Bara strosa runt huset elle rliknande. Måste fundera på hur jag vill göra till helgen. Ska Patric följa med eller inte. OHHH jag hatar att ha en sådan beslutsångest!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0