Inte illa fyndat.

"Jag sitter här och pluggar och käkar massa godis för jag har jätte tråkigt!"

Tänk er det med "jag sitter hä i venten och tralla lallalaaa..."

Men jag sitter i alla fall och försöker plugga. Hade världens huvudverk i skolan så när jag kom hem blev det ut och kissa vovven och sen lägga sig och sova. Men vaknade efteren timme och lika bra var det. För här ska det pluggas klart innan natten idag. Och smart som jag är så har jag bytt ut en text också. Men imorgon när jag väl har redovisat kommer de väl inte fatta vad texterna har för sammanhang till min infallsvinkel. Då är de töntiga i så fall.

Men nu är godiset slut som jag hittade. Eller det finns mer men det kanske inte var mitt? Så lika bra att inte äta upp det. För nu ska jag plugga och har nyss blivit av med mina magsmärtor. Överdrivet. Men hade lite ont.


Bilden är lånad från DN:s hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0