Inunnunnuu!

Vilken underbar helg det har varit. Jonas och Emilia kom i helgen så på fredagen tog jag och Emilia oss en liten promenad och visade upp skatten för min mamma och syster och de blev helt till sig. Och det förstår jag för hon är gudomlig! Sen åkte hon hem och sen gick jag och Patric dit på kvällen och då blev det att sitta ute på altanen en stund i den sköna kvällsvärmen. Sen på lördagen gick vi ut och gick igen runt 13-14 någon gång och gick lite på stan och kollade på allt som gick att kolla på och sen blev det en tripp bort till nobel där det fanns ett enormt tivoli nu i helgen. Blev ett varv där som gick på 2 röda och sen kom Jonas och Putte och hämtade oss då blev det hem och sitta ute i solen och glassa. Sen gick jag och Emilia för att handla saker till kvällens grillning. Jag fick köra en tom vagn, var nästan lite mallig. Vilken känsla! Ska inte säga att jag själv väntar tills jag får köpa en egen barnvagn, för det gör jag inte (a'
Så sen blev det grillning och kubbspel hela kvällen lång. Sen blev det en riktigt tjejig kväll för mig och min lilla Ia, skratt var det va de va och det tog aldrig stopp! Oj så kul vi hade! Min sanna vän! En underbar helg har vi haft tillsammans och jag längtar så tills jag kommer upp till er, då bler det röjj :D <3

Nu ska jag röjja här hemma sen rymmer jag till Patric <3 Imorgon blir det ölprovning på Harrys + en mycket givande mattelektion klockan 8 på morgonen. I love it!


När ängeln bara var några dagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0