Idag kom det..

.. Samtalet va har väntat på!!
VI SKA BLI SAMBOOOOO!!

Hur underbart som helst. Ska skriva kontrakt efter skolan på måndag. Underbart!! Den veckan efter de så får vi flytta in. Så nu blir det att storhandla massa grejer, kul!!!
En jätte mysig lägenhet är de. En tvåa på 61 kvadratmeter. Mer behövs inte. Vi har även kollat på en trea i samma sorts hus, kändes för stor. Har ju inga saker och fylla ut med och vill verkligen inte dra in massa bröööte som de heter som bara står där för utfyllnad. Så nej en tvåa blev det! Nära till allt! Förutom centrum men de går bussar huuuur ofta som helst!
Så dit ska vi flytta. Huvudsaken är att det är nära till universitetet och det är det. För det är att slippa åka buss jag vill göra. Vilket jag fortfarande skulle få göra om vi flyttade in till "stan", eller närmre. Så detta tror jag kommer bli toppen!
Vissa kan tycka att den är dyr, men hällre lägger jag ut pengar på hyran än åker buss. För fy tusan, 3 timmar om dan är inget att hurra för. 10 min att gå till skolan bara, de är lagom :)

Ändrade planer för kvälle, inte lägga sig tidigt o mysa till en film här inte. Nehej du, jag ska med på uppdrag med min kära vän Madde och två filurer till. Kan bli skoj, eller de blir skoj!!


Jag ska bli sambo, trallallalllaaa. :D      

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahah ngn som hade kul var iaf Ida;) Tack för besöket! Ses imorgon :)

2009-08-19 @ 22:55:28
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: annis

förfasen vad kul för er :D skulle också tycka det var mer värt att betala lite mer än att åka buss så länge:D

wihuuuuuuuuuuuuuuu. msåte komma och hälsa på er:D

pusssss

2009-08-19 @ 23:10:31
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0